„Nu am reușit să ajung la toate școlile, sunt foarte multe, paradoxal, numărul școlilor din municipiu a crescut în vreme ce populația școlară a scăzut, dar e bine că există concurență și pe piața educației. S-au înființat unități școlare noi, avem un liceu privat, mai nou avem și o secție a Liceului Baptist din Reșița în fosta Școală Generală 7. Începerea noului an școlar e cea mai importantă sărbătoare a unei comunități, pentru că aici sunt prezenți, indiferent de culori politice sau culte, și părinții și elevii, sunt lăsate la o parte toate animozitățile, sunt doar speranțe, vise, zâmbete și momente frumoase. Le doresc tuturor succes și să fie această zi și întregul an școlar pe măsura așteptărilor lor”, le-a transmis primarul Felix Borcean celor care au început un nou an școlar.
Edilul a amintit și de proiectele pe care municipalitatea le are în lucru la capitolul învățământ: „Sunt proiecte în lucru, pentru Corpul B de la Traian Doda (Generală 8), spre exemplu, la fel cum sunt pentru Corpul B de la Liceul Decebal (Generală 2), pentru Liceul Dacia. Sunt proiecte pentru care așteptăm finanțare, ca în final toate unitățile de învățământ din Caransebeș să arate așa cum ne dorim cu toții, dar de asemenea, vrem să existe o muncă de calitate și în interiorul acestor școli”.
Printre cei prezenți, i-am mai zărit, în calitate oficială, pe viceprimarul Bebe Pasere, vicele CJ, Marius Isac sau inspectorul școlar Cecilia Clipa, dar și doar ca părinți pe administratorul public al județului, Andrei Ungur, sau pe consilierul președintelui Dunca, Zache Rădoi.
JCS-Răzvan Mihalcea
SursaȘ https://caon.ro/foto-cea-mai-frumoasa-sarbatoare-a-unei-comunitati/2399846/
More from my site
- Lucian Ștefan, vicecampion național la tineret
- Echipa Volei Club Banatul, obligata sa obtina victoria
- Vă invităm la film: Banatul Montan
- Spitalul modular din Caransebeș, încă un pas spre a deveni realitate
- Borcean: Am trecut la PSD. Poate am pierdut la imagine, dar vreau realizări!
- Borcean ia lumină din bugetul local, sătul să tot aştepte banii AFM